logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده خبر داد:

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در خدابنده

برگزاری-رزمایش-جهادگران-فاطمی-۴-در-خدابنده
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» با شعار «همه با هم خدمت بی‌منت» از ۹ تا 19 مرداد ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، مجید لطیفی اظهار کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ۴»  با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از ۹ تا 19 مرداد ماه، در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان به فعالیت می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: پس از مراسم افتتاحیه این رزمایش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت و انجام فعالیت جهادی در عرصه‌های یاد شده در قالب اردوی جهادی به جغرافیای مورد نظر اعزام خواهند شد.

لطیفی ادامه داد: تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه از اهداف دیگر این رزمایش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شعار این رزمایش «همه با هم خدمت بی‌منت» است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رزمایش می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج، نسبت به ثبت‌نام خود در این رزمایش اقدام کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر